Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Rozumiem

JADŁOSPIS

DATA

ŚNIADANIE

OBIAD

PODWIECZOREK

PONIEDZIAŁEK

20-05-2019               

Chleb słonecznikowy z masłem, pasztetem i pomidorem (gluten, mleko, gorczyca) herbatka owocowa                             OWOC             

Zupa z fasolki szparagowej z zacierką  (gluten, mleko, seler)

Pałki z kurczaka z ziemniakami i surówka z marchewki i jabłka (mleko)

Kompot wieloowocowy

Koktajl z owoców leśnych, ciasteczka owsiane (gluten, mleko), owoc

WTOREK

21-05-2019               

Płatki kukurydziane na mleku, bułka grahamka z masłem, żółtym serem i ogórkiem  (gluten, mleko)

WARZYWO           

Zupa ogórkowa z ryżem (mleko, seler)

Makaron z serem i truskawkami (gluten, mleko)

Kompot wieloowocowy

Bułeczka pszenna z masłem, szynką i papryką, herbata owocowa (gluten, mleko), owoc

ŚRODA 

22-05-2019               

Śniadanie w formie szwedzkiego stołu, herbatka (gluten, jaja, mleko)

OWOC

Zupa grysikowa (gluten, mleko, seler)

Zraziki wieprzowe z sosem, kaszą jęczmienną i surówką z czerwonej kapusty (gluten, mleko)

Kompot wieloowocowy

Sałatka owocowa, herbatniki (gluten, mleko), owoc

CZWARTEK

23-05-2019               

Chleb krakowski z masłem, szynką wieprzową i rzodkiewką, kawa inka z mlekiem (gluten, mleko, gorczyca)

WARZYWO

Rosół z makaronem (gluten, seler)

Kotlet drobiowy z ziemniakami i mizerią (gluten, mleko, jaja)

Kompot wieloowocowy

Drożdżówka z jabłkiem, kakao (gluten, jaja, mleko), owoc

PIĄTEK

24-05-2019               

Chleb pszenno-żytni z masłem, pastą z sardynek i ogórkiem kiszonym (gluten, ryba, mleko), herbatka z cytryną                             

OWOC

Barszcz czerwony z ziemniakami (mleko, seler)

Pierogi ruskie z masełkiem (gluten, mleko, jaja)

Kompot wieloowocowy

Galaretka owocowa, chrupki kukurydziane (-), owoc

Wykaz wszystkich alergenów stosowanych w zakładzie: zboża zwierające gluten, jaja, ryby, orzeszki ziemne, orzeszki arachidowe, orzechy (migdał, orzech laskowy, orzech włoski, nerkowiec, orzech pekan, orzech brazylijski, pistacja, orzech pistacji, orzech makadamia), seler, gorczyca, nasiona sezamu, dwutlenek siarki i siarczyny (E220).

 

Menu opracowała dietetyk Paulina Dobrowolska zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r.

 

Kuchnia zastrzega sobie prawo do zmian w menu